Які документи необхідно мати платнику податків для звітування до органів ДПС в електронному вигляді, консультує ДПІ у Солом’янському районі м.Києва.

Так, відповідно до пункту 2 розділу ІІ “Інструкції з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку”, затвердженої наказом ДПА України від 10.04.2008 р. № 233, платнику податків для подання документів до органів ДПС в електронному вигляді потрібно мати:

- спеціалізоване програмне забезпечення для формування податкових документів в електронному вигляді у затвердженому форматі (стандарті);

- доступ до мережі Інтернет та можливість відправлення/приймання електронних повідомлень по електронній пошті;

- засіб криптографічного захисту інформації (засіб КЗІ) (сумісний за форматами даних із засобами КЗІ, що використовуються в органах ДПС);

- чинні посилені сертифікати відкритих ключів, сформованих акредитованим центром сертифікації ключів для платника податків та уповноважених посадових осіб платника податків, підписи яких є обов'язковими для податкової звітності у паперовій формі.

Пам'ятка для спрощенця. Документи >>> відео


Теги: налоговая гнс
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 2127