За ненадані або надані не у повній мірі комунальні послуги упродовж 2011 року киянам перераховано понад 30 млн. грн. Про це під час засідання Комітету з економічних реформ, присвяченому реалізації реформ у житлово-комунальному господарстві, повідомив перший заступник голови КМДА Олександр Мазурчак, повідомили у прес-службі відомства.

"При прийнятті у минулому році нових тарифів міська влада розробила та задіяла низку заходів щодо захисту киян. Окрім субсидій та проведення побудинкових громадських слухань, було запроваджено 10% знижку споживачам, які сплачують за комунальні послуги до 20 числа місяця. У результаті за рік ми отримали 101% сплати за комунальні послуги. Цей показник свідчить про те, що заходи міської влади в тарифній політиці виправдали себе", – зауважив Олександр Мазурчак.

Читайте также: Тигипко признался, когда повысят коммуналку

Крім того, розпорядженням голови КМДА визначено систему якісних показників комунальних послуг та порядок перерахунку за неякісні послуги або надані не у повній мірі.

Також столична влада ввела договір між житловими організаціями та мешканцями будинків з обов’язковим додатком, у якому прописано калькуляцію витрат. Більше того, у минулого року було запроваджено паспорт будинку, де фіксують усі виконані роботи.

Після подорожчання послуг ЖКГ субсидій на всіх не вистачить>>>ВІДЕО

Теги: жкх качество услуги
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 560