Сьогодні столиця може похвалитися своєю розвиненою торгівельною мережею. При цьому питання належної організації роботи у закладах торгівлі, а також забезпечення киян якісною та доступною продукцією міська влада тримає на постійному контролі, повідомили у прес-службі КМДА.

Так, станом на кінець 2011 року у Києві функціонують 64 торгові центри; 5,9 тис. підприємств торгівлі та 3,95 тис. непродовольчих закладів торгівлі; понад 2,9 тис. об’єктів харчування мережі ресторанного господарства; 98 підприємств ринкової мережі.

У 2011 році у місті відкрито 125 магазинів із продажу непродовольчих товарів та 164 заклади торгівлі з продажу продуктів харчування.

Цікаво, що сьогодні на тисячу мешканців столиці припадає 856,8 кв. метрів торгових площ, що у 1,5 рази перевищує норматив (556 кв. м).

Для створення додаткових комфортних умов для киян протягом 2011 року в місті проведено 705 сільськогосподарських ярмарків, що у 2,2 рази більше, ніж у минулому році, де реалізовано 84,1 тис. тонн різної продовольчої продукції. Важливо зазначити, що товари на таких ярмарках реалізуються за цінами на 10-15% нижчими, ніж у роздрібній торговельній мережі та на ринках.

Представники структурних підрозділів КМДА та районних держадміністрацій здійснюють постійні рейдові перевірки об’єктів торгівлі (супермаркети, магазини, ринки, торговельні майданчики) щодо якості продукції, рівня роздрібних цін, дотримання ними торговельних надбавок на соціально значущі продукти харчування тощо.

Теги: киев ярмарка
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 830