Оманлива реклама олії привернула увагу антимонопольників. Зокрема зацікавили гасла на кшталт "Розумна чи найкраща ціна" на етикетці. Співробітники АМКУ виявили, соняшникову олію продають із порушеннями. А самі написи - неправдиві.

Більше ніж тридцять торговельних марок соняшникової олії представлені на внутрішньому ринку України. Щоб привернути увагу покупців до своєї продукції, деякі виробники вдаються до порушень. Приміром продають продукт у літрових пляшках, але туди не доливають 50 і більше мілілітрів. До того ж справжній об’єм, зазначений маленькими літерами на зворотному боці етикетки. Ці товари розміщують поруч із олією, саме у літровій розфасовці. Такі махінації та власне ціноутворення - не єдині аспекти, якими зацікавилися в АМКУ.

Рафаель Кузьмін, в.о. голови Антимонопольного комітету: "Ми проти створення будь якогось дефіциту, бо основним споживачем вашої продукції є населення. Ми вас зараз не лякаємо, а попереджаємо - це профілактичний засіб".

Виробники олії виправдовуються. Мовляв, єдині в агросекторі не підвищували ціни на власну продукцію впродовж року. А в листопаді вона подешевшала на шість відсотків. Щодо маркетингових зловживань визнають – такі порушення справді є.

Степан Капшук, директор Асоціації виробників олії: "Я визнаю той факт, те що може бути що там де 800 грамів, але ж ви бачите і в молочній продукції, ну це кругом, нікуди ти не дінешся - це диктує маркетинг, ми визнаємо це відверто і будемо робити все, щоб цього не відбувалось".

Дефіциту олії також не буде, обіцяють виробники. За даними Держкомстату, в листопаді в пляшки було розлито 346 тисяч тонн соняшникової олії. Коли потреби внутрішнього ринку не перевищують і 25.

Теги: подсолнечное масло реклама обман
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 3201