Уже – тринадцяті. Україна піднімається в рейтингу автомобільних ринків Європи. До того ж за динамікою приросту, а це 35 відсотків минулого року – поступається лише Росії. Цікаво, що шостий раз поспіль – споживачі віддають перевагу вітчизняному виробнику. За результатами "Авторейтингу 2011" найчастіше українці купують ЗАЗ Ланос. Це – кожна двадцята машина, яка виїхала з салону.

Максим Моргунський, голова оргкомітету "Авторейтинг 2011": "Этот автомобиль в большей степени соответствует тому, как себе средний украинский автолюбитель представляет себе свой автомобиль".

Феноменом це назвати складно, погоджуються представники офіційного дистриб’ютора бренда - "АвтоЗАЗ-сервіс". Це, найімовірніше, правильно обрана стратегія. Якісний товар - за доступну ціну.

Олександр Дмитрієнко, генеральний директор дистриб'юторської компанії "Автозаз-сервіс": "Автомобиль по достоинству воспринимается на нашем автомобильном рынке – его потребители любят за его надежость, за простоту в эксплуатации, за те характеристики, которыми он обладает".

Крім того, запорізький бренд отримав ще одну статуетку: за версією акції "Автомобіль року" новий ЗАЗ Форца українці назвали найдоступнішим на ринку.

Теги: продажи авто авторейтинг
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1489