Серіали, мультфільми, сайти, промо-ролики... Чим би тільки чиновники себе не тішили. Наші журналісти вирішили скласти рейтинг найцікавіших піар-кампаній державних структур. Як популяризують себе вітчизняні відомства – дивіться далі в сюжеті.

Любов до податківців починається з ... кіно. Принаймні, так думають у профільному відомстві. Формувати позитивний імідж почали з дітей. Нещодавно у столиці з пишністю презентували мультфільм "Країна мрій". Стрічка популярно пояснює дітям - для чого кожному платити податки. Презентував фільм особисто його ідейник, новоспечений голова ДПС Олександр Клименко.

Вітчизняні кіномитці радіють. Анімацій, та й узагалі стрічок для дітей українські режисери практично не роблять.

Ілля Свідлер, президент Міжнародної кіномайстерні: "Сто процентов могу сказать, что дети будут его смотреть, он сделан интересно, и музыка, тесть поход профессиональный. Средняя цена от 250 тысяч и выше. То есть это если специалисты в штате непосредственно работают, делают этот мультик".

Бюджет анімації "Країна мрій" у форматі 2-D - 350 тисяч гривень. Проте державних грошей, запевняють податківці, не брали. Усе, запевняють, за кошти донецьких ветеранів митної служби та небайдужих колишніх працівників.

Володимир Федько, ветеран податкової служби: "Там є юридичні члени і фізичні. Юридичні члени, мабуть, внесли грошей більше, за рахунок цього створений фільм".

Олександр Папаїка, голова ДПС (грудень-травень 2010 р.):"На жаль, я внески не платив, але ті фонди, які є спонсорами, загалом, звичайно приймали участь в фінансуванні".

Тепер у податковій подумають - як би ще й дорослих перевиховати. Для старшої категорії, найімовірніше, зніматимуть серіал. Подейкують, що на головну роль у ньому митарі хочуть запросили зірку - популярного російського багатосерійного фільму "Інтерни" Івана Охлобистіна, один день роботи якого коштує кілька тисяч доларів. Проте у податковій відхрещуються. Кажуть, іще навіть сценарію немає.

Теги: таможня мультфильм пиар
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 608