Європа суворіше каратиме порушників на дорогах. Країни ЄС суттєво підвищили штрафи. В основному - за перевищення швидкості, а також керування машиною в нетверезому стані. В Італії за це конфіскують авто. А в Швеції та Іспанії можна потрапити у в'язницю. В Україні також вчергове замислились над безпекою на дорогах. Але і в ДАЇ, і експерти кажуть: одними адміністративними методами не зарадиш.

За останні 10 років у Європі кількість ДТП з летальними випадками знизилась на понад 40 %. Утім у ЄС - нова хвиля підвищень штрафів - щоб скоротити кількість аварій удвічі. Найбільше каратимуть за керування авто в нетверезому стані. В Італії за таке конфіскують машину. А в Швеції та Іспанії можна сісти за грати. Зросли суми стягнень і для нестримних у своїй любові до швидкості. У Нідерландах навіть за перевищення на двадцять кілометрів за годину заплатиш 155 євро. А в Австрії "поганяти" можна за понад дві тисячі євро. Саме перевищення швидкості є найчастішою причиною ДТП і в Україні, понад 23 % зі всіх аварій. Порахували в Державтоінспекції.

Дивіться також: "Листи щастя" повернуть, ДАІ залишиться без штрафів

Валерій Лозовий, директор департаменту ДАЇ МВС України: "Порушення правил маневрування, це 20 відсотків, порушення правил перехресть - це 8 відсотків, керування ТЗ у нетверезому стані – це 6 відсотків. Зазначу, що водіями зі стажем керування від 1 до 5 років коїться 70 відсотків пригод із постраждалими".

В Україні також планують підняти штрафи за порушення правил дорожнього руху. За перевищення на 10 кілометрів стягнуть 340 гривень. А нетверезих водіїв можуть позбавити прав не на три, а на 5 років. Законопроект ще не внесли до парламенту. Разом з тим у громадських організаціях вже заявляють: адміністративні методи можуть знизити аварійність не більше, ніж на 10 %.

Замість інспекторів знову камери?

Михайло Берлін, голова асоціації безпеки дорожнього руху: "В Украине принимались и продолжают приниматься меры для сокращения дорожной аварийности. Однако, несмотря на ужесточение административных мер количество ДТП и смертей на дорогах – не уменьшается".

Читайте: Янукович збільшив штрафи за ненадання дороги маршруткам

А підвищення штрафів призведе до збільшення поборів, вважають експерти. Цікавий факт, що точна кількість загиблих в ДТП в Україні не відома. Адже у ДАІ, МНС, так само як і міністерства охорони здоров'я методика обрахунку своя. Тому потрібен координаційний орган, який би стежив за безпекою дорожнього руху, вважають експерти. Такий вже створили при Кабміні - у 2005-му. Проте з тих пір він жодного разу не збирався, і до нині - не працює.

Теги: пдд штраф гаи
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 2793