Дорога дорога. Після того, як ціни на бензин сягнули вище психологічного бар'єру у 10 гривень, водії почали уважніше рахувати свої гроші. Хтось почав менше їздити, а хтось - заправлятися дешевшим пальним.

Українці почали заощаджувати на бензині. Попит на нього знижується уже півроку. Деякі автолюбителі обирають подвійну економію - переходять на дизель: він дешевший і машина використовує спалює його менше. Утім наша дизелізація - значно повільніша, ніж в Європі. Через низьку якість пального в Україні. Дилери часто завозять машину з дизельнм двигуном тільки під замовлення конкретного покупця.

Сергій Куюн, директор консалтингової компанії: "25-30% это топливо старых стандартов государство долгое время не решается ужесточить стандарты качесвта, отменив старый, действующий еще с 1999 года, по сути это Евро2".

До того ж дизельні авто дорожчі, ніж бензинові. Це часто зупиняє водіїв.

В'ячеслав Стешенко комерційний директор столичної мережі АЗС: "На бензин и 9.69 на дизель украинского производства разрыв между дизелем и бензином на сегодняшний день не такой большой, чтобы позволял переплатить за дизельную машину и потом на этом сэкономить".

Тож і досі частка дизелю на українському ринку - лише близько 20% від всього об’єму пального. Тоді як в Європі на ньому їздять 70% водіїв. Там вже зараз відчувають дефіцит дизелю, кажуть експерти. Високий попит призвів до зростання цін - а це вже ставить під сумнів економічну вигоду від дизелізації. Подібна ситуація може повторитися і Україні,вважають гравці ринку. Але останнє слово за державою. Якщо уряд підвищить стандарти якості та прийме рішення утримувати низькі податки - то попит на дизель зросте. Але, якщо держава таки запровадить мито - переходити на дизель уже буде невигідно.

Теги: топливо авто бензин дизель личный капитал
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 5033