Вітчизняний автопром захищається від конкурентів із трьох фронтів. Його представники уже звернулись до членів СОТ із проханням підвищити до 25% ввізне мито на іномарки.

А ще попросили ЄС продовжити на 15 років 10% ставку збору, що існує зараз. Також у Верховній Раді лобіюють закон про запровадження спеціального стягнення, розмір якого коливатиметься від 33% до 47%, залежно від об’єму двигуна.

Якщо у Світовій організації торгівлі і погодяться збільшити мито, то в обмін на щось інше. Адже нова ставка вдарить по кишені багатьох виробників. Загалом вона може здорожити машини на 10-13% та повернути на український ринок сірих дилерів, кажуть експерти.

"Джипы, они не пострадают. Для них пошлина останется такой же, 10%. А люди, скажем так, среднего достатка или менее среднего, они будут платить повышенную стоимость на автомобили: 47% плюс. Автомобили теоретически могут подорожать на 56 с лишним процентов", - пояснив телеканалу UBR директор Асоціації автоімпортерів Олег Назаренко.

Теги: ubr пошлины на импортные авто
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 627