В Україні різко зросли ціни на пиво. У вересні вартість хмільного напою збільшилася в середньому на 11,5%. Такі дані наводить Держкомстат України. Виробники кажуть, це сталося через підвищення збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства. У серпні цього року його збільшили на 50%.

Віце-спікер Верховної Ради Микола Томенко пропонує заборонити рекламу пива у ЗМІ. Це вже не перша його спроба обмежити популяризацію хмільного напою. Відповідний законопроект зареєстрували у Верховній Раді ще в квітні 2008-го. Народні обранці прагнуть подовжити заборону на рекламу алкогольних напоїв на радіо і телебаченні на одну годину - до опівночі. А також накласти табу на спонсорування телепередач та інших заходів із використанням торгових марок, під якими відпускають спиртне. Натомість більшість депутатів не поспішають за нього голосувати. Не обходить їх і те , що законопроект підтримує профільний комітет з реклами. Утім, нардеп здаватися не збирається.

"Ми хочемо заборонити пряму рекламу пива на телебаченні, оскільки це алкогольні напої, то до нього обмеження так само повинні поширюватися. Тобто, мусить бути брендова реклама за нашею ідеєю, а не пряма. Контент, зміст реклами пивної, який направлений практично на підліткову аудиторію, є дуже некоректний, дуже агресивний. І фактично сьогодні у нас пивне покоління - це покоління неповнолітніх", - пояснює народний депутат, ініціатор законопроекту Микола Томенко.

А ось броварі категорично не погоджуються із ініціативою депутатів. Кажуть, вже ухвалені закони не принесли очікуваних результатів. А також твердять: не можна прирівнювати пиво до міцних напоїв. Як свідчить світова практика, це навпаки - сприяє поширенню алкогольної залежності, адже, через акцизний збір піднімуть ціни, і люди почнуть споживати інше спиртне.

"Запрет рекламы алкоголя, который действует на протяжении нескольких лет, не дал никаких результатов. Более того, эти результаты даже невозможно измерять, потому что отсутствует государственная статистика. Никто не занимается разработкой этой проблемы глубоко. Все хотят лишь внести какие-то популистские меры по предотвращению, которые результатов никаких не дают", - захищає прибутки броварів Денис Хренов, представник броварної компанії.

Нагадаємо, у липні 2011-го президент Росії Дмитро Медведєв підписав законопроект, який прирівнює пиво до міцніших алкогольних напоїв. А також заборонив рекламу цього виду товару на ТБ. Закон набере чинності у серпні 2012. Це вже призвело до того, що броварні компанії значно збільшили свої рекламні бюджети в очікуванні швидких обмежень. Розповідає телеканал UBR.

Теги: ubr томенко пивоваренные компании запрет рекламы пива
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 954