До 2016 року Укрзалізниця електрифікує 1467 км колії; орієнтовна вартість виконання робіт – близько 16 млрд грн., - повідомив начальник головного управління електрифікації та електропостачання Укрзалізниці Віталій Максимчук. Про це повідомили у прес-службі відомства.

"Рішення про електрифікацію конкретної ділянки приймається з двох причин – або у рамках програми розділення пасажирського і вантажного ходів - для того, щоб підвищити швидкість пасажирського руху. Іншою причиною є електрифікація найбільш вантажонапружених ділянок. Для прикладу, електрифікація дільниці Волноваха-Запоріжжя є частиною електрифікації напрямку Кривбас-Донбас, за яким перевозяться великі обсяги стратегічної сировини. Також перспективним для нас є напрямок у бік Одеських портів", - розповів Віталій Максимчук.

Крім того, зусилля залізничників у найближчі роки будуть зосереджені на створення другого електрифікованого ходу на Крим. "Ділянка Долинська - Миколаїв - Херсон - Джанкой. Це створення другого електрифікованого пасажирського ходу на Крим, що дозволить збільшити кількість поїздів та їх швидкість. Реалізацію проекту заплановано розпочати у 2014 році, і не виключено, що для електрифікації будуть залучені кредитні кошти. Нині ми готуємо проектну документацію, техніко-економічне обґрунтування", - зазначив В.Максимчук.

Основні напрямки, де упродовж наступних років будуть вестися роботи:

- Волноваха – Камиш-Зоря – Запоріжжя - переважно для вантажного руху для забезпечення перевезень сировини з регіону Кривого Рогу та Запоріжжя на металургійні підприємства Донецького регіону та Маріуполя;

- Знам’янка – Долинська – Миколаїв – Херсон – Вадим – Джанкой, який є змішаним для руху вантажних і пасажирських поїздів і є необхідним для створення другого електрифікованого ходу на південь до Криму та портів Чорного моря;

- Фастів – Житомир – Новоград - Волинський, електрифікація якого є необхідною для відхилення руху вантажних поїздів з основного пасажирського коридору на дільниці Фастів-Козятин;

- Миколаїв – Колосівка, який дозволить разом з електрифікацією дільниць Долинська – Миколаїв – Херсон – Вадим – Джанкой здійснювати вантажні та пасажирські перевезення із Одеси на Крим і на Північ країни;

- Ворожба – Суми – Люботин на напрямку Конотоп – Люботин – Полтава і далі на Захід і Південь, необхідного для розвантаження напрямку Конотоп – Дарниця – Київ і далі на Львів;

- Красноград – Новомосковськ для впровадження швидкісного руху на напрямку Київ – Дніпропетровськ.

Теги: укрзалізниця
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 825