Половина українських медіа-спеціалістів не забезпечені соціальним пакетом і можливістю професійно розвиватися за рахунок роботодавця. Такі дані було отримано в ході дослідження ринку праці журналістики, яке провели Київська незалежна медіа-профспілка, Міжнародний кадровий портал hh.ua та Українська мережа Глобального договору ООН.

Як вдалося з’ясувати, лише 2,07% журналістів отримують від свого роботодавця повний соціальний пакет, який включає медичне страхування, компенсацію мобільного зв’язку та абонемент в спортзал.

30% медіа-спеціалістів мають лише частину перелічених бонусів, а 41,45% не отримують від свого роботодавця нічого, крім зарплати. 26,4% журналістів не відповіли на запитання щодо бонусів.

Результати дослідження також показали, що журналісти не отримують від свого роботодавця можливостей для професійного розвитку. 45% респондентів зазначили, що їхні редакції не проводять безкоштовні тренінги та семінари для підвищення професійного рівня журналістів.

Кожен п’ятий з опитаних має можливість відвідувати навчальні заходи, але рідше одного разу на квартал. 6,22% проходять профільні тренінги щонайменше чотири рази на рік. 28,5% медіа-спеціалістів не відповіли на це запитання.

Довідка: Дослідження проходило в форматі он-лайн опитування на базі панелі HHresearch кадрового порталу hh.ua. Протягом жовтня-листопада було опитано 194 журналісти. Всі респонденти анонімні, але з однієї IP-адреси можна відповісти лише один раз.

Профіль респондентів: 59% - жінки, 73,58% - молодь від 22 до 35 років, 53,89% - репортери, оглядачі або спецрепортери. 20,73% - спеціалісти середньої ланки, 8,81% - редактори видань. 41,45% респондентів - з досвідом від 5 до 10 років, 32,64% - менше 5 років. 66,32% опитаних мають вплив на всю українську аудиторію, або на аудиторію інших країн.

Теги: работа сми журналист медиа
Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 457