Реклама у соцмережах стає все популярнішою. Вітчизняні рекламні агенції інтергують до відомих соціальних ресурсів. Оскільки в Україні помітний істотний стрибок зацікавленості клієнтів у комплексному просуванні бізнесу в Інтернеті.

Український бізнес робить ставку на соціальні мережі. Кількість рекламних кампаній там - зросла у рази. Користувачі інтернет-спільнот лояльно ставляться до розміщеної там реклами. Навіть більше, готові робити покупки. За оцінкою експертів, відвідувачів таких сервісів насамперед цікавлять оголошення, аудіо- та відео- контент, нестандартні формати.

Олександр Ольшанський, фахівець it-ринку:"И продажи растут и известность и отложенные медийные, брендовые эффекты растут. Основная проблема: трудно сделать правильно, поскольку специалистов в Украине мало. Их практически нет на рынке".

Найбільш активні в соцмережах фінансисти, продавці автомобілів, харчів та одягу. Єгор має власну справу. Сподівається розкрутити свою марку саме через соціальні ресурси. Однак великих сподівань поки що не має.

Єгор Анчішкін, приватний підприємець: "В нашем бизнесе она важна, но нельзя приувеличивать степень ее важности. В нашем бизнесе она занимает небольшую долю".

В Україні подібна реклама наразі дешева. Однак фахівці не можуть сказати скільки.

Олександр Ольшанський, фахівець it-ринку: "Посчитать это трудно. Для этого нужно длительное исследование. Тем более что этот эффект сильно растянут во времени. А массовое проникновение соцсетей в Украине достаточно новое. Этих калибровочных цифр нет".

Цьгоріч на популяризацію у соціальних мережах, у всьому світі, витратили півтора мільярда доларів. Наступного планують близько двох. Українські рекламодавці заповнюють цю нішу, кажуть фахівці. Розміщують як стандартну рекламу, як на звичайних веб-сайтах. так і контекстну. Створюють корпоративні сторінки для своїх брендів і продуктів, проводять різні кампанії та акції.

Теги: бизнес реклама соцсети медиарынок
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1575