Реклами під час на Євро-2012 не побільшає. Бюджети компаній для таких потреб напередодні та під час чемпіонату зростуть лише на кілька відсотків. Переважно витрати на рекламу ляжуть на спонсорів футбольного турніру.

Артем Біденко, виконавчий директор асоціації зовнішньої реклами: "Євро як чемпіонат це всього лише як додатковий великий клієнт, тому що справді - зросли рекламні бюджети спонсорів Євро, але зросли вони на 10-15%. А якщо ми розуміємо, що спонсори Євро в цьому рекламному пирогу це саме по собі 10-15%, то це зростання воно дуже несерйозне".

Найпопулярнішою буде теле- та зовнішня реклама. Найближчі чотири мІсяці щити заповнять на 90 %. Розцінки зросли на 15 процентів та на 30-40 на ТБ. Та на вартість вплинуло не наближення чемпіонату, а відновлення попиту після кризи. Натомість через Євро-2012 найімовірніше подорожчає реклама в Інтернеті. Цей сегмент буде популярним серед туристів. Тож така тенденція очевидна.

Світлана Олексенко, керівник з розвитку бізнесу рекламного агентства: "Процентов наверное на 30 могут совершенно свободно поднять. Прежде всего, им нужно продать услуги ресторан, кафе, бар на расписании поездов, самолетов, рейсовых автобусов, - здесь иностранцы в основном будут находится в среде интернета".

А вже після Євро розцінки на рекламу підвищать перед жовтневими виборами до Ради. Зазвичай рекламна площа зростає у вартості на 10-15 %.

Теги: евро реклама медиарынок
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 715