Отримати кадастровий номер на земельну ділянку стане простіше. Із 1 січня почала діяти автоматизована система за принципом "єдиного вікна".

Микола Калюжний, заступник голови Держагенства земельних ресурсів: «Ті старі до 2004 року, які видавалися права власності на землю чи на постійне користування, вони не отримали кадастрові номери і в електронному вигляді їх ввести неможливо, то зараз ті, хто хоче продати, подарувати повинні отримати цей кадастровий номер.».

До органу Держземагентства за місцем розташування ділянки потрібно буде прийти усього двчі – щоб подати документи і забрати вже оформлені. Усю паперову тяганину, як-от внесення і перевірка данних та визначення кадастрового номера - переклали на плечі чиновників. Якщо питання залагоджує довірена особа землевласника, вона має показати реєстратору паспорт і довіреність, завірену нотаріусом. Після цього треба написати заяву і надати:

- копію паспорта власника землі, його  ідентифікаційний код, документацію з органу землеустрою, данні про результати робіт із землевпорядкування в електронному вигляді і квитанцію про оплату перевірки цієї інформації. Загалом – 62 гривні. Реєстратор повинен вказати обліковий номер і дату наступного візиту. За законом – не пізніше, ніж за 10 робочих днів. Номер реєстрації співпадає з кодом доступу до бази даних на Кадастровому порталі, де можна перевірити, який чиновник розглядає ваші документи, та як просувається черга. Коли ділянці присвоюють кадастровий номер, на неї заводять Поземельну книгу у паперовому та електронному вигляді.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1471