Автомобіль, що не приносить прибутку. Напевно, після цих слів глядач уявляє собі якесь чергове диво китайського автопрому. Мусимо вас розчарувати – найзбитковішим брендом експерти назвали люксовий Майбах! Протягом семи років концерн Даймлер намагався відродити марку, чиї автомобілі дуже популярні серед українського бомонду. Здавалося б, із самого початку проект був приреченим на успіх. Але! Кожен проданий Майбах обходився виробникові у мінус півмільйона доларів США. І річ не в тім, що в оздобленні інтер’єру використовували ексклюзивну шкіру та коштовне каміння. Причина – винятково економічна. Концерн інвестував у випуск автомобілів Майбах мільярд і 33 мільйони доларів, а протягом семи років спромігся реалізувати лише 3 тисячі автомобілів у різноманітних комплектаціях. За середньої вартості у майже 400 тисяч доларів, компанія-виробник на кожній проданій машині втрачала... 500 тисяч! Тож тепер Майбах – один із брендів, що не має майбутнього в автомобільному світі. Натомість його місце вже наступного року має посісти не менш розкішний лімузин від Мерседес-Бенц.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1100