Автоконцерн MINI влаштував прихильнику тест-драйв мрії! Переможець конкурсу, влаштованого американським відділенням компанії MINI в соціальній мережі, отримав можливість провести найкращий тест-драйв у житті і знятися в рекламному ролику моделі Coupe.
Претендентам мали вмістити у шість слів те, як вони бачать свій ідеальний тест-драйв автомобіля MINI. Виграв конкурс мешканець міста Портленд, який запропонував задіяти стюардесу, солянІ рівнини, парашутистів, суші і шведський музичний гурт у стилі "метал" Falconer. На основі такого вибору і був знятий 90-секундний рекламний ролик MINI Coupe.
Автомобіль презентували влітку цього року. Він є першою моделлю британського бренду, що отримала активний задній спойлер, який автоматично висувається на швидкості 80 кілометрів на годину. В Україні ціни на цю модель MINI стартують з відмітки 23 тисячі 750 євро.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 712