До мільйона доларів щороку. Такий нині обсяг ринку рейтингових послуг. До кризи агентства заробляли разом 8 мільйонів. Кажуть представники профільних компаній. У рейтингах зазвичай фірми зацікавлені перед тим, як позичити грошей. Рідше для підтримки статусу власного бізнесу. Послуги вітчизняних агентств коштують 30–50 тисяч гривень. Щорічне оновлення дослідження обійдеться приблизно у таку ж суму.

 Станіслав Дубко, економіст: «Поле деятельности рейтинговых агентств после кризиса немножко сузилось, потому что рейтинговые агентства получают наибольшее развитие, когда финансовые и фондовые рынки становятся более сложными и требуют больше информации об участниках рынка. Пока в Украине мы понимаем, что фондовый рынок находиться в достаточно сложной ситуации» 

Чи збережеться попит на послуги рейтингових агентств і надалі - аналітики прогнозувати не беруться. Самі ж компанії, хоч і отримують мало замовлень, та ціни на свої послуги тримають на рівні міжнародних.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 512