«Дрес-код» у парфумерії також існує. Для бізнес-вумен він особливо суворий. Адже не кожен аромат підійде для ділових переговорів чи офіса. Є кілька міфів про використання пахощів. Приміром, вважають ніби на переговорах ваніль допомагає здобути прихильність партнера. Насправді, спеціалісти пояснюють, жодні дослідження цього не підтверджують.  А сприйняття ароматів настільки індивідуальне, що в одному випадку ваніль може зіграти вам на руку, а в іншому - навпаки. Оскільки у такому випадку вас запам’ятають як жінку, а не як бізнес-леді. І можуть зрозуміти  зовсім не так, як ви планували. Тоді є ризик  зіпсувати ділові відносини.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 654