Що доросліша людина, то рідше вона керується емоціями у веденні власних справ. Так запевняють спеціалісти.  Якщо керівнику за 40 і він застосовує у спілкуванні емоції – будьте певні – він це робить навмисно. Таки м чином досягають різних цілей.  Найкраще це виходить у жінок. У них від народження є такий хист. Під час роботи з людьми, ми наперед знаємо, що нам потрібно від співрозмовника:  довести до сліз, викликати радість, підбадьорити або дати відчути себе переможцем. Таким методикам навчають у бізнес-школах. Утім, спеціалісти запевняють, що краще застосовувати емоції в особистому житті. У бізнесі такий підхід не оцінять ані конкуренти, ані партнери.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 548