Криза у Єврозоні змусила Україну переглянути ринки збуту власної продукції. Щоб ефективніше протидіяти економічній рецесії - обрали стабільні майданчики. А це країни азійського регіону та Північної Америки. Якими саме товарами завойовуватимуть прихильність нових споживачів,  Віктор Янукович не уточнив. Утім у перспективності такого кроку - впевнений.

Віктор Янукович, Президент України: "Допомагає в боротьбі з глобальною економічною кризою зростання нових-старих економічних центрів. Це країни азійського регіону, країни Північної Америки, Китай, Індія, з якими ми встановили ділові стосунки. Ми розраховуємо, що український експорт буде розширювати свій вплив на ринки цих країн. І сьогодні ми все для цього робимо"

Розширення впливу на нові ринки річ потрібна. Кажуть економісти. Проте, реальний зиск Україна матиме лише у разі збільшення експорту готової продукції та підвищення енергоефективності виробництва. 

Борис Кушнірук, економіст:   "Поширювати експорт, да потрібно. В будь-який бік. Можна і в Азію, і в Африку, і в Латинську Америку,  і в Росію. Немає значення куди.  Головне, щоб з найбільшою доданою вартістю. Щоб ми не сировину постачали, чи напівфабрикати, а щоб ми постачали готову продукцію"

 До 2015-го року прем'єр Микола Азаров очікує позитивного сальдо торговельного балансу - у $2 млрд. Та поки що маємо дефіцит. За прогнозами Мінекономрозвитку,  близько $4 млрд. Керівник уряду натякнув: щоб досягнути бажаного, вже заклали підвалини. Очевидно, що найбільші сподівання на нові ринки Азії та Африки.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 450