У найближчі роки автомобілісти не отримають якісного пального вітчизняного виробництва. Чиновники так і не змогли примусити власників нафтопереробних заводів модернізувати їх. Щодо державних підприємств, то скажімо, Шебелинський газопереробний завод, який має на ринку нафтопродуктів лише 4%, і досі не може виробляти бензини стандарту "Євро-4", через відсутність необхідного обладнання. А для такої модернізації уряд повинен знайти 70 мільйонів доларів. Та оскільки грошей немає, запровадження  нових стандартів пального Євро-4  щороку відкладають. Адже, якщо зараз заборонити випуск пального за старими ДСТУ – державі доведеться закрити всій же завод.

Сергій Куюн, голова консалтингової компанії: «Судя по той динамике которая есть в Шебелинке думаю что это тупик, ближайшие 2 года он точно не достигнет стандартов.»

На думку нафтотрейдерів, державний менеджмент не зміг знайти коштів на реконструкцію та інвесторів, бо не дуже старався.   

Леонід Косянчук, президент об'єднання опереторів ринку нафтопродуктів: «Ті податки, що недоплатила славнозвісна Лівела вона могла б з лихвою покрити ті затрати просто на сьогодні ні держава ні недобросовісні власники нафтопереробних потужностей вони не бажають вкладати кошти в реконструкцію власних підприємств.»

На переконання експертів, заводи не переобладнають і до кінця цього року. Тож, аби за пальне доведеться і надалі купувати за кордоном. До прикладу: 2011-го  в Україну завезли 1 мільйон тонн імпортного дизелю. А виготовили свого – лише 2 тисячі.  

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 671