Від організації безкоштовних парковок у першу чергу понесе збитки держава. Стверджують учасники ринку. Обладнання майданчиків паркоматами крім того, що затратне, а ще й не стимулюватиме українців платити за місце. Оператори паркувальних місць кажуть, до їх впровадження влада підійшла не серйозно.

Юрій Курєєв, начальник відділу автоматизації КП "Київтранспарксервіс": «Паркомат, когда принимает деньги от водителя он выполняет расчётную операцию, соответственно, он является регистратором расчётных операций и должен быть включен в государственный реестр регистраторов расчётных операций. На сегодня мы имеем только одного производителя по паркомату, которого принято решение о внесении его в реестр, это буквально неделю-полторы назад».

Ваше авто пограбували на парковці?

Олександр Кралюк, директор КП "Автопарксервіс": «За 30 тысяч его не купишь. Это будет просто кусок железа, который внутри пустой. 40-50 тысяч минимальной комплектации, которые устроят уличные условия, если у меня парковщик, который выполняет свои функции и обеспечивает надходження с каждого паркувального майданчика и справляется. И в это я не вкладываю ничего кроме обмундирования».

Окрім того, що доведеться звільняти паркувальників, а їх лише у Києві 360, ще  майданчиків для паркування поменшає.  Адже відповідний збір до бюджету не зменшували, а платити паркомату українці наврядчи будуть сумлінно.

Сколько стоят паркоматы?

Ярослав Погребняк, начальник служби паркування (м. Київ): «Це ставка збору за паркування, яку визначає місцева влада, яку оператор повинен сплачувати до бюджету. Це значні кошти. На сьогоднішній день вони сягають за одне машиномісце від 3.70 грн до 6.17 грн з одного машиномісця в день».

Тож оператори ринку радять штрафувати за несплачене паркомісце. Для цього потрібно створити спеціальний орган, інспектори якого і слідкуватимуть за порушниками. Вони знаходитимуться на парковках і матимуть із собою портативні прилади.

Парковку можно оплатить с помощью СМС

Денис Салобаєнко, заступник директора КП "Київтранспарксервіс": «Если квитанции нет сканируется номер, передается в базу, определяется может быть оплата прошла с помощью мобильной парковки. Если нет оплаты, фиксируется автомобиль, подтверждение, что нет оплаты. Штраф будет накладывать орган, которому будут переданы полномочия по фиксации для того, что бы все происходило именно на месте».

Серед пропозицій - стягнення у розмірі від 85 до 200 гривень. Інакше, переконані оператори ринку, впровадження паркоматів буде невигідним для держави. Нині їх по країні лише 5% від необхідної кількості.

Тетяна Стець, Телеканал UBR.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1043