Реклама – рушій торгівлі. Цю істину добре засвоїли американські спеціалісти у цій царині. І нині у передсвятковий сезон активно атакують теле та радіо-ефіри. А також Інтернет. Деякі компанії вдаються до старих трюків та запрошують знятися у своїх роликах відомих селебритіз. Інші – акцентують увагу на традиційних родинних цінностях. Фахівці стверджують: правильний месидж рекламного міні-фільму – дев’яносто відсотків успіху.

Девід Роджерс, експерт рекламної індустрії: «Головне, щоб реклама мала правильне інформаційне наповнення. У глядачів не повинно виникнути враження, що їх змушують купити щось у святковий період. Людять слід нагадати, що йдеться про родинні свята та про те, наскільки важливо відзначити їх у сімейному колі. А товар тільки посилить радість святкування».

За даними фахівців, 65% роздрібних мереж Сполучених Штатів цьогО року не збільшували бюджетів на просування товарів у святковий сезон. Кажуть: даремно. Адже саме наразі покупці почуваються вільніше й активніше витрачають кошти. Особливо ефективною виявилася реклама в Інтернеті.

Девід Роджерс, експерт рекламної індустрії: «Я гадаю, це наразі більш ефективне поле, аби привабити покупця. Багато людей уже звикли до шопінгу он-лайн. Ця тенденція триває».

Американські ритейлери у святкові дні не тільки заробляють. Вони також роблять подарунки. Декілька мереж цьогоріч об’єдналися і проводять спільні акції. Кожен долар від покупки вони зобов’язалися переказувати на доброчинність.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 924