Обов’язкова реєстрація персональних баз даних додасть бізнесу неабиякого головного болю. Треба легалізовувати не тільки відомості про своїх працівників, а й клієнтів та навіть партнерів. Крім паперової тяганини, це виллється підприємцям у копійку. Додаткових витрат на фахових юристів не уникнути. Хоча сама процедура - безкоштовна.

Світлана Хеда, юрист: «В силу того, що закон такий загальний, треба дуже багато буде розробляти нового. І навіть внутрішні юристи не завжди зможуть із цим справитись. Вони все одно працюють всередині компанії, і їм може бути дуже важко побачити всі нюанси, які можуть там існувати.»

Фахівці попереджають: гроші можуть викинути на вітер. Махінацій із даними навряд чи вдасться уникнути навіть після їх реєстрації. Та й яку саме інформацію потрібно показувати Держслужбі – бізнесмени воліли б вирішувати самі і зовсім не у примусовому порядку.

 Володимир Щелкунов, президент ICC Ukraine: «Щоб ці персональні бази не отримали шахраї, які потім використовувати можуть в комерційну таємницю, службове положення людини, яка займає певну посаду, використання цих даних для можливо якогось питання шантажу, питання тиску на комерційну структуру.»

У  держслужбі запевняють: вони лише реєструють данні. Жодного витоку інформації не буде апріорі. Вигоду від такого затвердження архівів відомостей відчують усі: і керівники підприємств, і звичайні працівники.

 Олексій МЕРВІНСЬКИЙ, голова Держслужби з питань захисту персональних данних: «Буде формуватися державний реєстр баз персональних даних , який буде загальнодоступний і дасть можливість кожному громадянину ознайомитися із переліком всіх цих баз, і у відповідності до закону про захист персональних даних, направляти запити, і отримати протягом 30 днів відповідь конкретну щодо відомостей, які стосуються його.»

Крім того, звільняючись із підприємства, працівник може вимагати видалення з архіву його даних. А якщо відомості потраплять до рук шахраїв – змусити виплатити компенсацію у судовому порядку.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 798