За рік в Україні розпродається майже 170 мільйонів ручок для писання. Причому 80% дешевих канцтоварів – завезені з азійських країн. Щоб випускати більше пластмасових дрібничок для письмового столу вітчизняного виробництва, потрібна підтримка держави. Інакше конкурувати з китайською товаром все одно, що плювати проти вітру. Щоправда, є одна умова, за якої наш покупець може надати перевагу більш дорогому українському продукту.

Олексій Філімонов, імпортер канцтоваров: «Если бы это было дизайн ин юкрейн, а не мейд ин юкрейн, то вполне вероятно, чтобы стратегия была бы другая. То есть попытка создать какой-то красивый и качественный продукт и его не сравниваю лоб в лоб с китайской ручкой. Массовую ручку за 40-50 копеек по многим составляющим мы пока догнать не можем.» 

А ось у вітчизняних виробників друкованої (або - паперової) канцелярії – ситуація інша. Їм вдається утримувати близько 70% внутрішнього ринку - кажуть експерти. Крім того, наші зошити та блокноти також ідуть на експорт. Це близько 5% від усіх виготовлених в Україні. Могли би й більше, та заважає імпортне мито сусідніх держав. Також ціни на товар піднімає вартість сировини.  

Антон Паршин, експерт ринку канцтоварів: «Дані виробники використовують, як вітчизняну сировину, так і  закордонну сировину - сам папір. Але н основі неї в Україні відбувається нарізка паперу, його друкування, ну, і виготовлення кінцевого виробу.»

Ринок канцтоварів, сильніше за інших, відчув кризу 2008-го. Найбільше втратили компанії, що працюють із корпоративними клієнтами. З одного боку, споживання знизилося майже на 35%.  З іншого – саме завдяки цьому, збільшилося виробництво української продукції, твердять експерти.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 930