Час передноворічних знижок давно розпочався. Хто продає продукцію на третину дешевше, хто вдвічі. А декому не шкода знизити ціни аж на 70%. Але такий маркетинговий хід виправданий лише в тому разі, якщо потрібно продати товар, у якого закінчується строк придатності, або це застарілі моделі, які необхідно розпродати, кажуть фахівці. Якщо вам треба привчити клієнта до постійних покупок, фахівці радять заохочувати не дисконтами, від яких власник торгових точок втрачає частину закладеної маржі, а накопичувальними балами.

Лілія Горєла, маркетолог: «Если мы даём нашему потребителю возможность накапливать балы, то деньги он тратит сейчас, а балы отоваривает потом, не все балы отовариваются, но все балы начисляются, балы если даже отовариваются товаром, они отовариваются товаром той же сети, а значит увеличивают наш оборот.»

Проте, для споживача більш зрозуміла і популярна дисконтна система, яка дозволяє отримати знижку вже "сьогодні". Але якщо ви менше заплатили, це ще не означає, що заощадили.

Лілія Горєла, маркетолог: «Если покупатель имеет дисконт, он должен отдавать себе отчёт, что стоимость дисконта давно вложена в эту стоимость цены продажной. И этот дисконт всего лишь является маркетинговым ходом данной сети для того, что бы он купил товар здесь и сей час.» 

Ефективнішою за знижку буде акція. Приміром, коли за два товари третій отримуєш безкоштовно. Зазвичай в такий спосіб розпродають старі колекції і заохочують постійних клієнтів.

Олена Гармаш, продавець-консультант: «Количество денежное оно не всегда запоминается, человек даже может не помнить по какой цене он купил этот комплект. Но то, что ему сделали подарок, это он очень хорошо помнит и это всегда работает хорошо. Как реклама – это очень хорошо работает.»

Заробити ж перед святами дозволять подарункові сертифікати. Українці їх купують все частіше. Особливо на корпоративному рівні. Отоварюють  близько 80-90%. Таким чином компанії отримують прибуток.

Валентин Калашнік, маркетолог:  «Це гарна можливість підняти продажі там на 30-40% під новий рік чи під 8 березня, коли йде мова про випуск пару сотень сертифікатів, то це скоріше головний біль, а не бізнес, а коли це зроблено, як складова частина бізнес-механізму, то тоді це приносить суттєвий прибуток.» 

Проте, з подарунковими сертифікатами слід бути обережними. Якщо й виготовляти їх то краще пластикові, бо паперові легко підробити. У такому разі збитків не оминути.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1786