Опалювальний сезон триває вже два місяці, однак якщо у вашій квартирі холодно, час звернутися до комунальників. Без письмового звернення не обійтись. Юристи це називають актом Претензій. Інакше ваші дзвінки проігнорують.  

Антон Кравченко, адвокат. «Такий акт претензій підписує сам споживач. У випадку, якщо після виклику представник ЖЕКу не з"явився, то такий акт претензій може підписати як мінімум два споживачі мешканців будинку і він буде вважатися дійсним. У ЖЕКу зі свого боку буде триденний строк, триденний термін, протягом якого він повинен з"явитися і надати відповідь на такий акт претензій, якщо він з’явився і здійснив обстеження. Якщо в триденний строк такі вимоги залишилися без відповіді, то вважається, що такі вимоги, такі претензії, визнані ЖЕКом. Дуже часто буває так, коли перед приїздом якої-небудь відповідної комісії на обстеження, ці проблеми усуваються, ця комісія приїздить і говорить: "Ну, знаєте, все ж нормально", проблеми, як би і не існує. В такому разі перед тим, як викликати представників такої комісії, дуже бажано зафіксувати відповідним чином ті чи інші проблеми. Це можуть бути будь-які способи: фото-, відеофіксація і вони зайвими ніколи не будуть, тому-що у такому разі не потрібно буде доводити, що щось мало місце».

Максимальний час, на який можуть відключити опалення, в разі аварійної ситуації, становить не більше ніж двадцять чотири години протягом місяця. У такому разі ви не повинні сплачувати за послугу, яку вам не надавали.  

Антон Кравченко, адвокат. «Конкретних штрафних санкцій немає. Є лише загальна норма про те, що у випадку ненадання якихось послуг, так, або неналежного надання або надання не в повному обсязі цих послуг, необхідно здійснювати перерахунок тих тарифів, які були нараховані».

Слід пам’ятати: у осінньо-зимовий період температура у квартирі не має опускатися нижче 18 градусів. Якщо ж у Вашому регіоні на вулиці буває тридцятиградусний мороз, то в приміщенні повинно бути не менш ніж плюс двадцять.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 814