Торгівля канцтоварами - справа ризикована. У цьому сегменті криза була дуже відчутною. Найбільше втратили ті, хто працював із корпоративними клієнтами.  Споживання знизилося майже на 35%.  Зараз на ринку з десяток компаній, що виробляють паперову продукцію. За ними 80% продажів. А от з ручками для писання - ще гірше. Левову частку товарів завозять з азійських країн.  

Олексій Філімонов, імпортер канцтоварів:  «Глобальные или европейские или межнациональные бренды уже поделены между операторами рынка. Ну не то, чтобы поделены, но уже есть какая-то история взаимоотношений, есть контракты. То есть, игроку пришедшему на рынок либо придётся с трудом пробивать эти вещи, либо идти и создавать свой бренд собственный.»

Найменша конкуренція – у галузі розповсюдження канцтоварів. Зараз вигідно торгувати в інтернет-магазинах. Або ж через дрібні представництва у регіонах. Ліпше за все розходяться ручки.  Бо закупівельна ціна - гривня. Все що дорожче - потребує додаткових витрат.

Антон Паршин, експерт ринку канцтоварів: «Зараз переважає на ринку низький ціновий сегмент десь в районі – 55 – 65%. Решта приходиться на середній рівень. При цьому, дешеві ручки споживають у регіонах та державні органи - вони не закупають ніколи дорогу канцелярію.»

Майбутнє в української ручки є, констатують гравці ринку. Але для цього слід розробити унікальний дизайн.  Це один із найголовніших чинників під час вибору письмового приладдя.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1807