Любите подорожувати і хоче заробляти допомагаючи побачити світ іншим? Тоді є сенс замислитись над відкриттям власного турагентства. Для цього не обов'язково реєструвати фірму. Достатньо оформитися як приватний підприємець-фізособа. 

В’ячеслав Гончаров, юрист: «Да это самое простое, то есть человек регистрируется буквально в течение недели двух, получает статус плательщика единого налога, платить минимальный налог раз в месяц, сейчас так же есть сбор в пенсионный фонд и он может иметь абсолютное право заключать договора, у него есть печать.»

Коли всі питання із документами вирішені, саме час подумати про офіс і персонал. Приміщення варто підшукати в такому місці,  куди легко  доїхати не лише на власному авто, а й на громадському транспорті. Щодо персоналу, то це - основний капітал новоствореної компанії, який дасть 99% успіху справи. Досвідчені турагенти радять на хороших менеджерах не економити.

Наталія Череднікова, директор тур агентства: «Лучше взять сотрудника, который хорошо знает продукт, понести какие-то затраты по его обучению, по поездкам в рекламные туры, на семинары. А начинающая фирма может позволить себе эти рекламные туры. Она должна себе это позволить потому, что человек должен знать, что он продаёт.» 

Єдине джерело доходів туристичної агенції – це комісії, які фірма отримує від операторів за продаж їхніх турів. Вони становлять близько 10-15% від вартості поїздки. Що більше таких купили, то більше заробив. За хороші фінансові результати оператор може заохотити агенцію підвищеною комісією, різноманітними бонусами і безкоштовними рекламними путівками. Водночас, репутація турагентства безпосередньо залежить від надійності операторів, з якими воно співпрацює.

Олег Пікерський, директор компанії-туроператора: «Если оператор не выполнит свои обязательства, или что-то произошло за границей, не досмотрели, первый, кто попадает под огонь клиента - это агент. поэтому он тоже должен защитить себя договором. Вот это сочетание цена-качество, в туризме это цена – надёжность. Цена-надёжность-качество. Здравомыслие будет брать всегда верх над алчностью.»   

Ще один важливий складник успіху - ефективна реклама. Кошти на неї мають бути обов'язково закладені в бюджеті новоствореної агенції. Крім того, молода фірма має бути готова пережити так звані мертві сезони - це 2 місяці перед новим  роком, а потім період до травневих свят. У цей час все одно доведеться віддати гроші за офіс і платити принаймні мінімальну зарплату менеджерам. Якщо підрахувати всі видатки, для старту знадобиться щонайменше $20 тисяч. А загалом, створюючи фірму, варто бути готовим, що перші два роки доведеться працювати у збиток, лише за найкращих обставин на другий можна вийти на нуль. А ось перших прибутків варто чекати лише на третьому році роботи.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 936