Бажаєте робити покупки через Інтернет? Будьте уважні. Подібні магазини зобов’язані мати цілу низку дозволів на роботу. Окрім того, не соромтеся вимагати сертифікати якості товарів. Це убезпечить вас від обману, і  – марної витрати коштів.

Світлана Яніцька, юрист. «Перш, ніж замовляти, треба звернути увагу на магазин-інтерент, на якому він сайті знаходиться, звернути увагу на місце знаходження, чи він є юридичною особою. Але справа в тому, що сам магазин-інтерент має надати інформацію стосовно того чи іншого товару. Будь то продовольчі чи непродовольчі товари, інформація щодо якості, щодо належного його вигляду, відповідно стандартизації, сертифікації».

Досить часто речі, замовлені через світову мережу, мають брак. Особливо це стосується побутової техніки. Закон дозволяє повернути покупку протягом 14-ти днів. Якщо за цей час, скажімо, холодильник аналогічної марки і моделі подорожчав, доплачувати вам не потрібно. Юристи попереджають: для того, аби  уникнути проблем під час обміну, обов’язково зберігайте упаковку товару. Інакше - процедура заміни може затягнутися.

Світлана Яніцька, юрист. «Споживачу у даній ситуації необхідно звернутися із заявою на ім’я директора магазину Інтернет з вимогою замінити йому неякісний товар. Пояснивши причину заміни того чи іншого товару. Ну а якщо споживачеві відмовили у заміні неякісного товару, тоді споживач має право звернутися до Держспоживстандарту України».

А ще юристи радять не поспішати розплачуватися за товар. У присутності менеджера, який привезе покупку, потрібно перевірити придбане на якість та справність. Крім того, продавець повинен виписати гарантійний талон. І, звісно ж, не забувайте вимагати чек. Саме він стане головним доказом покупки, особливо якщо справа дійде до суду.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 936