Чисельність збиткових підприємств в Україні зростає. Лише у першому півріччі їх кількість сягнула майже восьми тисяч. Загальні втрати - 129 млрд грн. Найбільше страждають транспортники, торгівці, будівельники та частина аграріїв. Бізнес бореться за кожного клієнта. Ще одна проблема - активне  входження на український ринок транснаціональних корпорацій. Якщо раніше вітчизняні компанії конкурували тільки між собою, то нині їх основне завдання - вижити поряд із гігантами. І, звісно, вийти після хвилі кризи на рентабельний рівень.

Ігор Гут, експерт з маркетингу: «Это требует прежде всего , чтобы перестроился менталитет. Менталитет владельца, первого лица. С масштабности, с вала нужно перестраиваться на то, чтобы считать каждую копейку, шлифовать каждый бизнес-процес, смотреть, где пересекаются. Вводить новые технологии, инвестировать в эти технологии

Ресторатори також підраховують збитки. Проте, скільки саме втратили - воліють мовчати. Кажуть: клієнти почали заощаджувати кожну копійку. Переконати людей пообідати, скажімо у піцерії, можна передусім завдяки покращенню сервісу. А ось про підвищення цін бізнесмени і не мріють. Тоді як витрати постійно зростають.

Марк Зархін, ресторатор: «Всі вхідні складові, такі як електроенергія... ну вся видаткова частина підвищилась, можливість піднімати ціни майже відсутня. Тому, що ринок не толерує цю можливість. Якщо ціна там піднімається на 10%, то собівартість піднімається на 30, до 40%.»

Бізнесмени хочуть бачити своїм партнером державу. Мовляв, вони готові платити і офіційну зарплату працівникам, і податки до бюджету. Утім, для цього влада має розробити адекватне законодавство.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 624