Між Китаєм та ЄС розпалюються пристрасті. Непорозуміння виникли через Женевську угоду про шкідливі викиди. За європейською схемою будь-які авіалінії мають сплачувати пеню за отруєння атмосфери, коли їх літаки пролітають над територією Старого світу.

Посадовці Індії та Китаю заявляють: ЄС порушує свої ж правила, бо обкладає збором за весь рейс, а не тільки за європейську його частину.

Тож уряд Піднебесної закликає місцеві авіалінії не купувати квоти на шкідливі викиди.

Райнер Олер, віце-президент компанії Eirbus:  «Авіаційна галузь і без того вже дотримується низки різноманітних обмежень. Чи варта схема викидів вуглецю, запроваджена ЄС війни в одній з найважливіших у світі транспортних індустрій. Я вважаю, що ні».

Крім того, через конфлікт, Китай навіть призупинив купівлю літаків від Ейрбас на суму чотирнадцять мільярдів доларів. Шляхетна мета - збереження довкілля може перетворитися на глобальну торговельну війну.

Пол Стіл, представник ініціативної групи:  «Це вже давно не питання світових змін клімату. Зараз це питання економіки. Така схема спричинила конфлікти між країнами, в той час як авіаційна галузь потерпає від подібних сутичок».

Індія також погрожує відмовитися від продукції Ейрбас, якщо положення документа не перепишуть найближчим часом. Хоча для авіакомпанії це великий удар. Адже ця країна купує більше ніж сімдесят відсотків усієї продукції корпорації. В ЄС стоять на своєму. Кажуть, схему змінять, якщо невдоволені сторони запропонують гідну альтернативу.

Антоніна Шешеня. Телеканал UBR. 

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 665