А-95-й по чотирнадцять гривень за літр, а дизпальне - по тринадцять із половиною. Такі цифри на цінниках можуть з`явитися вже наступного року. Але лише за кількох умов - якщо курс гривні впаде, у світі зросте вартість чорного золота , а уряд запровадить мито на імпорт нафтопродуктів. Останній фактор на третину формує роздрібні ціни на пальне.

У 2012-му літр бензину може обходитися вже у 14 гривень. Це за умови, якщо вартість нафти сягне 125 доларів за барель, долар коштуватиме 9 гривень, акцизи на пальне зростуть у півтора-два рАзи і введуть мито на імпортні нафтопродукти. Експерти кажуть, це найгірші прогнози, які залежатимуть від рішень держави. Зокрема найбільше на бензинові розцінки може вплинути запровадження мит.

Сергій Куюн, директор консалтингової компанії: « Нельзя с голоса взять и принять такое решение. Тем более, что оно приведет к очень существенному повышению цены, то есть это 1.30 на бензин и 80 копеек на дизельное топливо. Цена на топливо полностью зависит от государства, то есть какова будет фискальная политика, от этого будет зависеть цена на нефтепродукты в следующем году»

Натомість у подорожчання "чорного золота", яке становить більше ніж половину собівартості пального, експерти не вірять.  Кажуть, нафтові розцінки, найімовірніше,  залишиться на нинішній позначці – в межах 100 доларів за барель. У такому разі, якщо мита на ввізне пальне не запровадять, дизель коштуватиме близько 9.5 гривень за літр, а 95-й бензин -  10 гривень.  

Віталій Чеховський, експерт із якості пального: « Лидером по некачественному топливу, по этим отклонениям, является восток Украины и чуть меньше центр, на западе Украины «бодяжат» чуть меньше, поскольку очевидно там более высокий уровень концентрации мировых брендов АЗС и более близко териториальная расположенность к основным импортерам нефти»

Загалом, за дослідженнями експертів, фальсифікатом на сьогодні торгують більше  половини АЗС.

 

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 2689