Якщо маєте вигляд, як на фотографії у паспорті, саме час піти у відпустку, - підмічають дотепники. Або ж просто трохи збавити темп, додають фахівці. Щоб не "перегоріти" на роботі необхідно правильно розподілити свій час. Бізнес-тренер Віталій Чуба радить: перш, ніж вирушити у плавання, варто визначитися, куди прямуєте.

Віталій Чуба, бізнес-тренер: «Правило планування говорить, що є два основних моменти. Перше: визначити, що треба зробити і друге – записати це в календарі, коли їх зробити.»

Глобальну мету потрібно розділити на маленькі цілі, а для їх досягнення визначити щоденні завдання. Тайм-менеджер радить 20% робочого часу працювати над головною метою, ще 20% лишати про запас, а решту 60% - спрямовувати на вирішення поточних справ. До того ж дуже важливо уважно прислухатися до себе, кажуть психологи.

Алла Кіщинська, психолог: «Вы почувствовали тревогу, чувство такое, что вы не справляетесь, пора остановиться и расставить все приоритеты, что для вас важнее: учёба, работа, личные отношения.»

Дизайнеру Світлані Бевзі все встигати допомагає правильний розподіл обов’язків між підлеглими.

Світлана Бевза, дизайнер: «Для того, чтобы я все успевала, за кадром очень много людей работает. Когда все чётко внутри изначально, Вселенная каким-то образом подстраивается и получается все в строк.»

Свою роботу Світлана називає творчістю за розкладом і попри ненормований графік намагається дотримуватися правил тайм-менеджменту.

Світлана Бевза, дизайнер: «Очень важно все планы прописывать на бумаге. Это уже такое правило, которое работает. Эффективность на 30% повышается.»

 Тайм-менеджери порахували: ранкове планування займає півгодини, ще 15 хвилин увечері знадобиться, щоб проаналізувати ефективність. Це дозволить щодня заощаджувати до 20% робочого часу, який можна витратити на спілкування з друзями та повноцінний відпочинок.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 608