Електронні прилади та різноманітні ґаджети продають із гарантією на певний термін. Але її можна продовжити. За гроші. Охочих перестрахуватися вистачає. Тож торгівля додатковими гарантіями вже переросла в окремий ринок зі щорічним оборотом у 25 мільярдів доларів.

Ден Акерман, експерт індустрії: «Коли людина вирішує придбати гаджет, як правило купують дорогий пристрій, виробництва відомої компанії. У такому випадку,справді краще подовжувати гарантію постійно, ніж купувати новий. А ось коли хтось купує гаджет менше ніж скажімо за тисячу доларів, на нього гарантію майже не подовжують. Такий пристрій можна завжди замінити на новішу модель».

За підрахунками фахівців, в Сполучених Штатах, третина придбаних споживачами комп’ютерів раз на 10 років таки потребують професійного обслуговування. З усіх посудомийок на ремонт відправлять приблизно 10%. Найбільш живучі – цифрові відеокамери. Із загальної кількості цих пристроїв в Америці ремонту протягом терміну використання потребує лише 10%. Та все одно договір про гарантію складають при продажі кожного товару. Втім, і тут є свої нюанси. Приміром, пристрій можна застрахувати від крадіжки, випадкової поломки або від того, що ви його загубите. Ці страхові випадки готові покрити кредитні компанії. Але лише за умови, що за сам товар ви розрахуєтеся саме кредиткою цього підприємства.

Стів Абернеті, експерт індустрії:   «Зараз, у святковий період важливо показати клієнтам, що вони контролюють цей процес. Тобто, у них є варіанти і ніхто не примушує їх обирати ту опцію, яка їм не до вподоби. Це дуже важливо».

Вартість додаткової гарантії залежить від пристрою та компанії, яка його виробляє. Приміром, гарантія на товари марки Apple стартує від 100 доларів. Страховка пристрою менш відомого виробника може обійтися в кілька разів дешевше.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 866