Ремонт комп'ютерної техніки - справа не з легких. Слід мати гарантійний талон і знайти сервісний центр, у якому полагодять несправність. Та будьте обачними. Шахраї можуть узяти кошти як за нову деталь, а встановити стару. Допоможе виявити нечистих на руку термін гарантії. Якщо він менший ніж на місяць - можливо, вас ошукали.

Сергій Прокопенко, начальник центру відновлення інформації: «В первую очередь обращать внимание на репутацию компании, в которую обращаются. Если компания давно на рынке, то она скорее всего дорожит своей репутацией и не будет обманывать своих клиентов

Якщо Ви все ж помітили, що Вас обдурили - одразу замовте експертизу у незалежного фахівця. Однак, його послуги доведеться оплачувати із власної кишені.

Ірина Циган, управління захисту прав споживачів: «Он может обратится с письменным заявлением в сервисный центр в соответствии со статьей 17 о проведении экспертизы данного системного блока. И тогда уже експерт продиагностировав данный компьютер, может дать заключение. После этого заключения он может требовать возмещения причененного материального ущерба и в судебном порядке морального

 Поганий знак - якщо вам віддали деталь, яку ремонтували. Це означає, що сервісний центр неофіційний. Адже, за правилами, він відсилає зломану деталь у представництво фірми-виробника. А в обмін на неї отримує нову.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 817