Ближче до зими українці можуть відчути дефіцит шин. Компанії не встигають їх виробляти. Найважче буде знайти покришки малого діаметра. 

 Ігор Богданов, директор компанії-виробника шин. «В год 2008-2009, когда крупнейшие производители порезали производство от 5% до 50%,было сокращено производство намного больше, потому-что все пытались добиться минимизации остатков на своих складах. Очень низкий уровень остатков в целом в мире был после прошлого сезона. Соответственно заполнить ту потребность в мире, которая существует, естественно никто не успел.»

Добра частина українських власників авто до зими уже готова - сезон стартував іще у жовтні. Щоправда, змінили гуму переважно ті, у кого вона залишилася з попереднього сезону, чи ті, хто потрапив на весняний розпродаж. Купувати ж цьогорічну вітчизняні водії не квапляться. Продавці жартують: поки сніг не випаде, українець не перевзується. Через те, що сировина подорожчання у два рази, вартість покришок для зими зросла на тридцять, а на окремі види - і на п’ятдесят відсотків. У разі купівлі комплекту шин найменшого - тринадцятого діаметра, можна вкластися у дві тисячі гривень, середнього – в чотири. Вироби менш розкручених фірм коштуватимуть майже вдвічі дешевше. Китайське ж колесо чи те, що вже було у вжитку, можна купити і за двісті гривень.  

Юрій Стрєлков, автомеханік. «Не важно, она может быть китайского хорошего производителя, она может быть и российского хорошего производителя. Главное, чтобы на эту резину присутствовали гаранты. Желательно покупать у тех, которые продают сертифицировано. Это первое. Второе - они обязаны выдать гарантию. Где покупать: это может как и рынок выдавать гарантию. Это может быть и магазин, и склад. Но нужно покупать с проверенными показателями.»

Обираючи покришки, подумайте про шляхи, якими їздитимете. Так, для міста ідеальний варіант - скандинавський тип шин європейського, зокрема німецького походження. Для частих поїздок у сільську місцевість слід обирати твердішу або шиповану гуму. Усесезонки продавці зазвичай радять не купувати. Але тут мають і свій інтерес.    

Віталій Парубочий, продавець шин. «Тут в принципе зависит все от продавца. Какую резину он захочет продать. Какой больше. А вообще скандинавская резина большим спросом пользуется, потому-что у нас зима непредсказуемая, снега может выпасть по колено. А безопасность на первом месте.»

Якщо шину підібрати правильно, а їздити обережно - вона служитиме вашій машині чотири сезони.  

Юрій Стрєлков, автомеханік. «Когда выворачиваете руль в данном автомобиле, вы можете увидеть, что "внутренняя часть резины изнашивается. 16.32+++16.37 Если это резина направленная, можно задние колеса переставить вперед, передние назад. И вы зиму доезжаете. Или же обратится на розвал-схождение, чтобы показал, что у вас происходит, почему резина изнашивается.»

Також експерти рекомендують перевіряти тиску покришках кожні два тижні. Глибина протектора на зимових шинах повинна бути не менше ніж чотири міліметри. Сміливо викидайте на смітник колеса, які зберігалися в неналежних умовах, та не купуйте ті, що пролежали на складі більше року.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 692