Зайві гроші – за бренд. Преміальний бензин -  маркетинговий хід нафтотрейдерів. Це той самий А-95, яким компанії  просто збільшують власні прибутки.  Цим пальним заправляється обмежене коло споживачів. Тож рекомендації антимонопольного комітету  знизити ціни на нього - безпідставні. Запевняють аналітики ринку нафтопродуктів.

Сергій Куюн, аналітик ринку нафтопродуктів:  «На брендовые марки бензина приходиться порядка 1,5-2% ринка и соответственно они ни на что не влияют. Кроме того, эти марки есть не во всех сетях автозаправочных станций.»

Ринковою ж ціною називають ту, з якою погоджуються усі сторони. Покупці та продавці.  Преміальні марки бензину  розраховані на людей із достатком вищим середнього. Усі інші можуть обирати  дешевші варіанти.

Геннадій Рябцев , аналітик ринку нафтопродуктів:  «Якщо зараз українські споживачі купують іменні бензини та бензин А-95 Євро за тими цінами, які встановлені на заправках - це означає, що така ціна їх влаштовує.»

Тим часом Антимонопольний комітет зобов'язав декілька мереж АЗС  знизити ціни на іменні бензини. Аргумент -  вартість завищена більш, ніж на гривню.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 597