В Україні набирає обертів новий вид бізнесу – прокат іграшок. У Києві вже є 5 таких магазинів. Деякі мають філії у регіонах. І хоча українці до такої послуги тільки починають звикати, ця ідея не нова – прийшла вона з Радянського Союзу, каже Олена Фетісова. Саме їй 7 років тому спало на думку здавати забавки в оренду.

Олена Фетісова, власниця магазину іграшок напрокат: «Когда у мамы шестимесячного ребёнка возникает вопрос, что же все-таки взять из 4 игрушек, мы ставим 4 игрушки в ряд и смотрим к какой ребёнок потянется с той игрушкой мы уходим домой, играемся, а когда она надоест - возвращаем, выбираем новые игрушки.»

Для старту потрібно мати 100-200 тисяч гривень. Утім, важлива не так сума, як уміння нею розпорядитися.

Олена Фетісова, власниця магазину іграшок напрокат: «Если сумма небольшая - тысяча, две тысячи, начинать можно, просто развитие будет медленным и постепенным, но оно будет, если вы того захотите, потому у меня не было и тысячи, когда я начинала.»

 Окрім коштів, необхідне бажання приносити радість, а не просто збувати зайві речі. Наталка, мама двійняток,  із радістю бере Іграшки в оренду. Так економить гроші й місце у квартирі, але розпочати власний бізнес іще не готова.

Наталія Тадеєва, молода мама: «Открывать прокат с одними прыгунками, с одной каталкой и с одним развивающим ковриком – это не рентабельно.»

Щоб стало вигідно, потрібно мати 7-8 найменувань, каже Олена. В її магазині дві сотні забавок, стільки ж – у людей на руках. Жінка постійно поповнює асортимент новинками. Вважає: щоб бути цікавим клієнту, необхідно працювати на випередження. А також слід враховувати ризики, розповідає ще один власник крамниці Володимир Пономаренко.

Володимир Пономаренко, власник магазину іграшок напрокат: «Є люди, які поводять себе, як свині. тобто їм приносять нову, в ідеальному стані,може там взагалі упаковку зняли, а люди повертають, наче вона в свинарнику побувалва. Ці нюанси залежать не від іграшки, а від людини, до якої вона потрапляє.»

Якщо ремонт – справа марна, краще одразу позбутися іграшки, ніж постійного клієнта. Незаплямована репутація – понад усе, адже діти - аудиторія особлива.   

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1030