Екскурсія визначними місцями, підбір меблів, авто та примірка аксесуарів. Або віртуальні дельфіни на стінах і підлозі, чи боротьба вигаданих персонажів на долонях. Вітчизняні бізнесмени взялися за пошуки нових способів заохочення клієнтів. Один із варіантів  - ігрова реклама за технологією так званої доповненої реальності.

Олег Демчик, директор з маркетингу компанії-розробника мобільних додатків: «Для того, чтобы бизнесмену остановить человека на улице, чтобы он подошёл к витрине и у него на голове возникла корона, у женщины там примерялись серёжки, колечко или ещё что-то, она сказала "ой, как здорово",  зашла в магазин и уже купила - это срабатывает. Достаточно самых простых вещей каких-то».

Візуалізувати, кажуть розробники мобільних додатків, можуть абсолютно все. Побачити ж доповнену реальність клієнт може не виходячи з дому. Допомагають такі мобільні додатки й у роботі  - структурують і доступно представляють розрахунки та проекти. Головне - встановити на телефон чи планшет відповідну програму, а далі -починайте доповнювати реальність.

Андрій Іванов, технічний директор компанії-розробника мобільних додатків: «Это устройство, камера, камера снимает что-то, дальше это распознается компьютером и происходит дополнение реальности. Дополненная реальность была разработана для того, чтобы представить информацию в более простом виде».

 На виготовлення мобільного додатку компанія-розробник витрачає в середньому три місяці. Із найпримітивнішим замовленням у змозі упоратися й за три тижні.

Олександр Строженін, президент компанії-розробника мобільних додатків: «Насколько клиент сам понимает, что он хочет, настолько мы реализовуем его идеи, дорабатывая нашими технологиями, дорабатывая нашими знаниями, нашими возможностями, нашими опять же идеями».

Такі додатки, прогнозують фахівці, ставатимуть дедалі популярнішими. Адже смартфонами вже сьогодні користуються близько півтора мільйона українців. І кількість власників планшетів теж постійно зростає. Проте ризикнути запустити рекламну кампанію із доповненою реальністю у нашій державі готові лише одиниці. Водночас на Заході за такі проекти бізнесмени віддають десятки, а то й сотні тисяч доларів.

Олег Демчик, директор з маркетингу компанії-розробника мобільних додатків: «У нас более консервативный рынок. У нас меньше экспериментируют с чисто новым. Если на Западе знают, что это технология может так сработать, то они выделяют больше сумы, и делают более яркие проекты по масштабности. Например, то, что в нас стоит  где-то до 25 тыс., в России это стоит до 75, на западе это до 200 тыс.».

Отримавши готові мобільні прикладні програми, компанії зазвичай їх продають чи безкоштовно поширюють серед своїх клієнтів. Закордоном такі додатки використовують не лише, як спосіб прорекламувати свою фірму, а й у навчанні. Наприклад, наведений на картинку планшет значно доступніше пояснить студенту-медику роботу органів тіла.

Уляна Дрючкова, Олег Усатенко, телеканал UBR.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 1398