Якщо ви не йдете до магазину, він їде до вас. У Києві з’явилася крамниця на колесах. Приїжджає до покупців у зручний час та місце. Зовні це звичайний мікроавтобус, а всередині - магазин дитячого одягу.

Новий вид шопінгу - біля порогу власного дому – з’явився у Києві. Магазин сам приїжджає до покупців. Наразі охопили клієнтуру завжди-заклопотаних молодих матусь.

Христина, клієнтка магазину на колесах: «Это очень удобно. ты не всегда располагаешь временем с ребятенком куда-нибудь ездить, ходить с ним. у него режим определенный должен быть, так ты можешь позвонить, к тебе приедут в любое удобное время».

Ярослав, клієнт магазину на колесах: «Интернет-магазин, это всегда покупка кота в мешке, тем более это дети, они очень быстро растут или ты не знаешь размер, а когда приезжает магазин, можно померить все».

За сервісом і ціною це щось середнє між звичайним та інтернет-магазином, каже автор і реалізатор ідеї Людмила Салащенко. Щоправда, на відміну від замовлень через Інтернет, тут ви не платите за доставку і одразу бачите, що купуєте. Переваги перед звичайним магазином - відсутність черг та нав'язливих консультантів .

Людмила Салащенко, власниця магазину на колесах: «Ни толкотни, ни залежей огромного количества товара, в котором ты теряешься, все очень лимитировано у нас. Мы ориентируемся на мамочек, бабушек, дедушек, людей прогрессивных, занятых, которые ценят свое время».

Магазин працює за принципом шоу-руму: одяг можна взяти додому, поміряти, а якщо не підійшов - повернути. Те ж стосується і вже придбаних речей.

Юрій Бабенко, юрист: «Якщо ви вже купили товар в ітнернет-магазині,а потім виявилося, що він має якісь там недоліки, то протягом тижня маєте право повернути цей товар. Якщо придбана річ вас не задовольняє, ви можете її обміняти дешевшу, при чому вам вирахують різницю між вартістю».

Ярослав та Христина не проти, щоб на колесах просто під двері їхньої квартири, крім одягу, приїздила їжа, напої та різноманітні послуги.

Христина, клієнтка магазину на колесах: «Все, что угодно на колесах, лишь бы не выходить из дома».

Тож підприємцям є привід помізкувати.

 

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 661