Різкого подорожчання "автоцивілки" вже не буде. Розмови про підвищення вартості полісів  експерти називають чутками. Нагадаємо, днями у ЗМІ з`явилася інформація, що ціна на цей обов`язковий вид страхування може зрости майже вдвічі. Підставою називають нові коригувальні коефіцієнти, затверджені Держфінпослуг. Насправді ж, розцінки на автоцивілку підняли ще восени,  коли Парламент змінив законодавство у цій сфері. Якщо раніше документ передбачав існування трьох видів угод, що відрізнялися за покриттям і вартістю, то тепер водіям пропонують єдиний варіант поліса з максимальним покриттям. Ціна залежатиме лише від стажу шофера, об'єму двигуна та регіону.

Наталія Гудима, президент ЛСОУ: «Мы рассказывали все лето и всю осень, когда вводили евро протокол, что вот было ощутимо для того, у кого был 3-й тип полиса на 1-й тип полиса. Сегодня так говорить нельзя. Потому что, по сути, это уже пройденный этап. И те, кто заключает новые договора заключают их на условиях, сформированных летом 2011 года.»

Затвердження нових коефіцієнтів – це тільки ліквідація розбіжностей у нормах законодавства, пояснюють у моторно-транспортному страховому бюро. Розмір цих показників встановлюють на підставі статистичних данних про ДТП. Вартість страхового поліса всі компанії розраховують за єдиною схемою, шляхом множення базового платежу на відповідні коефіцієнти. Тим не менше, ціна на автоцивілку у страховиків відрізняється.   

Олена Машаро, директор Центру методології, аналізу та розвитку МТСБУ: «У нас значения корректирующих коэффициентов они указаны в диапазоне. От – до. Соответственно одни компании работают по минимальному значению. Другие - по не минимальному значению. И это тоже право устанавливать цену компании.» 

За словами президента Ліги страхових організацій Наталії Гудими, після зміни законодавства витрати водіїв на автоцивілку змінилися для кожного по-різному. Хтось платить більше, а хтось менше. Тим, хто живе у великих містах традиційно страхування обходиться дорожче. А ось великий водійський стаж, навпаки скорочує видатки на цю послугу. Утім, у будь-якому разі споживачів турбує обґрунтованість показників, які беруться за основу для розрахунків. 

Леонід Хорін, генеральний директор Асоціації страхувальників України: «Вводя обязательные виды страхования, мне кажется, что в первую очередь нужно было ограничить уровень рентабельности, как это сделано на Западе. У нас уровень рентабельности не ограничен, поэтому  страховые компании могут под любыми предлогами  повышать стоимость  полисов. И это просто принимается Госфинуслуг.»

Нині, за данними моторно-транспортного страхового бюро, середня вартість поліса "автоцивілки" в Україні становить 270 гривень. Тут сподіваються, що у 2012-му цифра не перевищить 300 гривень. Для порівняння, у столиці страхове свідоцтво зараз кОштує, мінімум, 777 гривень.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 989