Цього року автодилери мають намір продати 270 тисяч машин. Це на 20 % більше, ніж у минулому. Сподівання продавців базуються на кількох факторах.  

По-перше, в Україну можуть почати масово завозити авто не преміум класу - зокрема французького, італійського або іспанського виробництва. Адже вони не дуже добре продаються в Європі. По друге, громадяни оновлюватимуть автопарк. Тому що середній вік транспортного засобу в нашій державі становить понад 18 років. А сприятимуть цьому партнерські програми лізингових компаній та автосалонів. Вони пропонують від 12 до 16 % річних за умови сплати першого внеску у 30%.  Автокредит, за умови сплати всіх комісій та страховки може сягнути 40 %річних.

Автомобілі для українців подешевшають

Олег Назаренко, голова асоціації автоімпортерів і дилерів: «50 лет назад в Германии было столько же автомобилей, как в Украине сейчас. 50 лет. Сравните масштабы Украины и Германии. У нас насыщенность автомобилями очень низкая - это первый момент, который позволяет развиваться автомобильному рынку».

Основним споживачем новеньких машин стане корпоративний сегмент та малий бізнес. Адже ті автомобілі, що належать юридичним особам, можуть повернути до обов’язкового техогляду. За підрахунками експертів, зараз на одну тисячу українців припадає близько двохсот транспортних засобів, тоді як у Європі - 500.

Скільки коштує електромобіль в Україні?

Юрій Тимофєєв, атвоімпортер: «Это парк советских автомобилей, российских, малобюджетных автомобилей. Поэтому он, так или иначе, более качественными, более современными автомобилями. Но сказать, что это произойдет быстро - нет, потому что здесь есть прямая связь с доходами населения».

Російські спеціалісти стверджують, що наздоженуть Європу у автомобілізації вже через 13-15 років. Але в Україні такі прогнози ніхто робити не наважується. Вітчизняний ринок ще не встиг оговтатись від кризи. У 2008 люди купили близько 650 тисяч іномарок. А у 2011-му показник ледь перевалив за 200 тисяч. 

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 479