Через те, що обов'язкова і масова, автоцивілка стала інструментом для спекуляцій. Якщо ви не звертаєтесь до офіційних представництв, а купуєте поліс у страхових агентів чи брокерів - треба, як мінімум, знати різницю між ними, а, як максимум, - куди йдуть ваші гроші. Одна з відмінностей – брокери повинні реєструватися у наглядовому органі, яким є Держфінпослуг. І на його сайті можна знайти їх список.   

Галина Ким, директор департаменту Дерєфінпослуг: «Вот я хочу застраховать машину или еще что-то, я не иду сама искать страховую компанию, какие условия и так далее, а обращаюсь к страховому брокеру, который мне предложит ассортимент всех этих услуг с наиболее выгодными условиями и тогда я доверяю ему, я понимаю, что меня никто не обманул.»

Брокер у договорі з клієнтом чітко прописує умови і тарифи своєї комісійної винагороди. Має угоди зі страховими компаніями, а також свідоцтво. Майте на увазі, у Києві тільки шістдесят брокерів, що на законних підставах надають посередницькі послуги від продажу поліса до виплати компенсацій. Натомість, роботу агентів не фіксують у жодному державному органі. Агенти лише продають поліси і, аж ніяк не зобов'язані дбати про те, щоб потім клієнт таки отримав своє відшкодування. Обіцянки це зробити - треба розцінювати лише, як "слово джентельмена". Адже фінансової зацікавленості в цьому агент не має. А от, чому в нього поліс можна придбати з великою знижкою? - питання, яке цікавить багатьох. Тут і криється елемент спекуляції та ризику. Причому, як для клієнта, так і для страховика.

Олександр Салайчук, начальник відділу страхування МТСБУ: «Фактично половина страхового платежу, який платить страхувальник іде не на формування страхових резервів, з яких потім будуть виплачуватись страхові відшкодування, а іде агенту в карман.»

Тим же регулятором визначено, що частка агента повинна бути у межах двадцяти восьми відсотків від вартості поліса. А отримують агенти значно більше, бо попри правила, їм так платять самі страховики. Адже компанії борються за ринок і хочуть залучити якомога більше клієнтів. Саме з цих своїх комісійних агенти пропонують великі знижки на поліс. Але ризик в тому, що компанія, яка  так і не змогла сформувати потрібний резерв коштів, зрештою вимушена буде відмовити вам у відшкодуванні збитків.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 848