Серед найактивніших компаній, що використовують різноманітні досягнення прогресу в рекламі, - компанія IBM. І ось її черговий проект – виставка THINK в нью-йоркському Лінькольн Центрі. Вона повністю присвячена впливу технологій на розвиток людства. На фасаді будівлі розмістили 37-метрову панель, на якій в режимі реального чАсу візуалізують дані про стан навколишнього середовища - від завантаженості руху на сусідніх вулицях до якості повітря в районі. Увесь виставковий центр обладнали 40 екранами, на яких демонструють видовищну короткометражку про історію техпрогресу. Крім того, фільм змінюється інтерактивним інтерфейсом. З його допомогою відвідувачі можуть дізнатися більше про технології , що їх цікавлять та зрозуміти, як вони вже змінили або можуть змінити світ.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 611