СПРОБУЙ ДІВЧИНУ! ТЕХНОЛОГІЇ НАБУВАЮТЬ ПОПУЛЯРНОСТІ СЕРЕД РЕКЛАМІСТІВ

Рекламісти не гребують жодним зі способів просування продукту. Нині вони дедалі частіше використовують технологічні новинки, аби вразити клієнта. Однією з тих, які найчастіше застосовують у рекламі, стала технологія "доповненої реальності". Це прийом, який дає можливість поєднувати реальне та віртуальне, і використовується зараз у безлічі різних сфер: від відеоігор до військової техніки. Незвичайну акцію із застосуванням такого прийому провели рекламісти для одного з чоловічих дезодорантів. На лондонському вокзалі Victoria позначили спеціальні майданчики, ставши на які, перехожі бачили себе на великому екрані, встановленому над їх головою. Відразу ж на ньому поруч із ними з'являлися дівчата-ангели. При цьому насправді навколо перехожого нічого не відбувалося. Люди не розуміли - звідки взялися красуні на екрані й намагалися їх обійняти чи помацати. Такі дії змусили багатьох перехожих забути про свої поїзди.

 

ПЕРШІ РОБОТИ НА ЗЕМЛІ ЗНАЧНО СТАРШІ, НІЖ ВИ МОЖЕТЕ СОБІ УЯВИТИ

Сучасні андроїди – це предмет національної гордості для японців, які дещо схиблені на галузі виробництва електронно-механічних помічників. Проте, японське робото-будування почало розвиватися значно раніше, ніж прийнято вважати. Karakuri ningyo, що в перекладі із японської означає "механічна лялька", повертає нас в епоху Едо, яка тривала з 1603 по 1868 роки. Ці ляльки були нащадками перших механічних годинників із водяним приводом та перших астрономічних інструментів. Найстаріший робот в історії Японії - Sinan-sha. Його змайстрували для імператора. На створення механізму у майстра пішло 9 років. Це фігурка відлюдника, який сидить на возі, а його руки завжди вказують на південь, що зробило цей витвір іще й одним із перших компасів. Найпоширеніша форма Karakuri відома як "Zashiki Karakuri". Це був дуже популярний предмет розкоші в період Едо, створений для домашніх розваг. Важелі, кулачки і шестірні усередині робота змушували його рухатися, якщо чашку з чаєм ставили на спеціальний піднос. Коли її забирали - агрегат зупинявся, а коли чашку знову наповнювали чаєм, то всі механізми поверталися в початковий стан. Пізніше японські умільці створили складніші машини, наприклад стрільця з луком. Механіка пізніших роботів Karakuri була розроблена за зразком механіки годинникових механізмів, що свідчить про вплив західної цивілізації.

 

ЖОРСТКИЙ ДИСК DELOREAN TIME MACHINE HDD ДЛЯ ФАНАТІВ ФІЛЬМУ "НАЗАД У МАЙБУТНЄ"

Тоді як одні виробники випускають жорсткі диски ємністю кілька террабайтів, інші роблять акцент на дизайні і не фокусуються на обсязі пам'яті пристроїв. Компанія Flash Rods випустила досить оригінальний комп'ютерний накопичувач - зовнішній жорсткий диск DeLorean Time Machine HDD. Це - справжня колекційна модель, автомобіль Delorean DMC-12 з усіма деталями в масштабі 1 до 18, який дорогий поколінню, що виросло у 80-і роки. Адже саме це авто було машиною часу у фільмах серії "Назад у майбутнє". На розробку деталізованої моделі пішло чотири роки. В автомобіля відкриваються двері та капот, а у багажнику є USB-порт для підключення до комп'ютера і подачі живлення. В основі DeLorean Time Machine HDD - жорсткий диск Seagate місткістю 500 гігабайтів. Вартість ґаджета - 250 доларів.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 619