Небезпечний Інтернет!!! Компанія Google оголосила про намір зібрати дані про своїх користувачів в одну базу. Мовляв, сервіс поліпшуватимуть. А ось фахівці попереджають: корпорація може продати зібрані дані рекламодавцям.

«Гугліть на власний ризик». Таке попередження нещодавно з’явилося в мережі. Пересторога пов’язана з тим, що компанія оголосила про намір з першого березня об’єднати всю інформацію про користувачів, яка доступна. Тобто вона хоче відстежувати поведінку людини на кожному з власних порталів. І якщо раніше сервіси й дані на них не перетиналися, тепер Google створить один віртуальний інформаційний центр. Експерти застерігають: бережіть конфіденційні відомості.

Джон Ейбел, експерт ринку Інтернет-технологій: «Навіть якщо ви на роботі викладаєте якісь дані на корпоративний сайт, замисліться, чи може згодом хтось скористатися ними проти вас. Якщо так, то не робіть цього».

Фахівці пояснюють, Google жорстко конкурує із компанією Facebook. Остання в невимушеній формі за роки свого існування змогла накопичити тонни безцінної інформації про восьмисотмільйонну аудиторію. Цими даними насамперед зацікавилися компанії-рекламодавці. Якщо Google вдасться до подібної практики, назавжди втратить довіру клієнтів, прогнозують експерти.

Джон Ейбел, експерт ринку Інтернет-технологій:  «Користувачі довіряли компанії конфіденційну інформацію кілька рОків. І якщо вони побачать, що особисті дані не такі вже й особисті,  бізнес-модель, заснована на довірі, просто зазнає краху».

У компанії Google спробували роз’яснити ситуацію. Там підкреслюють, що нової інформації не збирають. А лише об’єднують вже наявні дані. До того ж роблять це нібито для того, аби поліпшити власний сервіс. Приміром, вони зможуть порівняти місцеперебування особи та її плани на вечір і попередити користувача про можливі перешкоди на дорогах. Або вирахувати - чи не запізниться людина на зустріч.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 929