Китайська компанія одягу розробила  інтерактивне дзеркало 3D-формату. Завдяки цій установці клієнти зможуть бачити, як вони виглядатимуть в різному вбранні. Причому перевдягатися взагалі не треба. Потенційному покупцеві досить лише стати перед таким люстром. І він побачить себе в бажаному одязі у 3D-форматі. Система сама навіть підганятиме вбрання по фігурі. На розробку такої інновації працівники компанії Sundu Digital витратила трохи більше ніж два роки.

Лоренс Чен, віце-президент Ханчжоу Sundu Digital: «Ми довго досліджували, як можна поєднати віртуальні речі на знімках із відображенням людини. І, щоб одяг мав об’Ємний вигляд та рухався разом із людиною, коли вона крутиться перед дзеркалом. Завдяки технології доповненої реальності можна бачити вигини на рукавах, та навіть блиск хутра».

Це буде перший пристрій такого типу, випущений в Азії. Він орієнтований на клієнтів модних бутиків та магазинів одягу по всьому Китаю, і покликаний збільшити обсяги продажів. Машина використовує чотири камери. Одна з них знімає людину у повний зріст, і комбінує це зображення з відео з решти трьох камер, які реагують на рух людини та накладають зображення одягу. Аби «приміряти» наступне вбрання, на дзеркалі є віртуальні кнопки «вліво» та «вправо». Ті, хто вперше випробував інтерактивну установку, вражені її зручністю.

Ляо Ксіулан, клієнтка:  «Я вважаю, що це дуже вигідно для магазина та зручно для клієнта. Іноді доводиться чекати в черзі, щоб приміряти одяг у спеціальній кімнаті. А тепер можна буде перевірити не одну річ, а вибирати і вибирати, аж доки не знайду щось, що пасує найкраще. Я вважаю, що це дуже хороша й свіжа ідея».

Розробники і далі продовжують удосконалювати технології. І сподіваються, що їх 3D-інтерактивне дзеркало сприятиме збільшенню обсягів продажів, та зробить процес покупки одягу зручним і веселим.

Источник: Украинский Бизнес Ресурс Просмотров: 895