У Вінниці зникли маршрутки. Приватні перевізники шоковані: транспортна реформа зробила безробітними, щонайменше, 400 водіїв та підприємців.

Андрій Ковальов, голова Вінницької обласної асоціації перевізників: "О ней стали знать около месяца до момента ее введения. Но никаких общественных обсуждений, никаких круглых столов по этому поводу никто не проводил. За три дня до Нового года было принято решения одноособно без какой либо консультации с жителями этого города".

А ось у мерії задоволені. Кажуть, маршрутники працювали у тіні. Заробляли за рік до 12 мільйонів гривень. Однак ділитися із містом не поспішали. Іще кілька років - і громадський транспорт став би історією. Тепер вулицями Вінниці справно курсують автобуси, трамваї та тролейбуси. А ще - муніципальні маршрутні таксі. Зарплати у кондукторів нині зросли до двох тисяч семисот гривень. Водії заробляють три тисячі двісті. Та приватні перевізники можуть працювати. Ось тільки необхідно закупити нові автобуси - великомісні.

Читайте також: Как обновляется коммунальный транспорт к Евро-2012

Володимир Гройсман, вінницький міський голова: "З одного боку це наукова робота технічного університету, яка не потребує обговорення, а з іншого боку вона й запроваджувалась для того щоби здійснювати її моніторинг , робити певні висновки корективи. Тому от такої процедури я навіть не можу уявити собі, як її можна було провести".

Читайте також: В Кировограде общественный транспорт оборудуют GPS

Вирішили не пасти задніх і київські чиновники. Планують уже із березня вивести на вулиці міста 74 нові автобуси. А ще з’явиться 31 сучасний тролейбус. Зараз випробовують трамваї вітчизняного виробництва. Вони майже наполовину дешевші за іноземні аналоги. Загалом же заміни потребують більше ніж 200 вагонів.

Теги: транспорт винница маршрутки транспортная реформа
Источник: Телеканал UBR Просмотров: 1918